24 January 2012

:)

*skg dah pukul 3.20 pagi. aku ta boleh tido sbb teringat kat org org yg penah dtg dan masok dalam hidup aku. aku start mula sayang org asing *maksudnya selain family aku laa*

 form 1. the only one kakak angkat yg official penah aku ada. Nor Ain. aku syg sgt kat dia. tambah pulak dia ni main handball dgn aku. hm, tapi dia ada adik angkat lain. yess ! aku kuat jeles. lama lama aku dah ta rapat ngn dia di sebabkan sebab sebab tetentu. dia pon kecik ati ngn aku sbb aku rapat ngn ramai senior yg sebaya ngn dia. tapi aku still sayang and rindu dia sampai skg.

form 2, aku dah start masok tusyen. start bergaul dgn lelaki. aku rapat dgn Syafiq. yaa, dia penah kata dia suka aku and time tu dia jaa la yg rapat ngn aku. tapi bila aku da start 'suka' kat dia baru aku tau dia playboy. aihh. itu dulu. skg dia dah setia dgn GF. alhamdulillah. aku still kawan ngn dia macam biasa.

form 3, aku kenal Danial Azman. kenal dalam YM jaa pon. dia ni kawan si Syafiq tuu. actly aku crush kat kwn dia yg Aron tu sbb muka mcm cina tp tesangkut kat dia pulakk. dia baikk sgt. kami TTMC (teman tapi macam couple) smpai awal tahun 2010 and aku buat hal sbb aku jumpa someone else. pada masa yg sama aku ada salah faham ngn dia bila dia pegi Ipoh ngn kwn kwn dia and aku dapat tau dia tido uma kakak kawan dia. aku pon mula pk bukan bukan. tahun 2009 ni jugak laa aku jumpa BFF aku. Fishah Ril, iloveyousodamnmuch dear ! 1st aku tgok dia aku dah tau yg dia ni akan jadi kawan terbaik aku. yess, aku ta kenal dia langsong and time tusyen aku mintak num fon dia. dia sangat caring ! aku sayang dia sangat. setahun aku tusyen ngan dia, kami dah macam adik beradik and dia jugak laa yg pengaruh aku jadi org yg rajin solat. hmm. aku rindu hg sayang :'( andd, for the 1st time aku ada adik angkat ! Aina Najian. iloveyou lil sis. aku tada sapa selain aina time ni. dia tmpat aku sembang, tiap hari ok ! then wujudlah lagi 2 org adk angkat aku, Faten Azam & Azreena Afiqa. dulu aku rapat ngn dorg tapi skg tak sgt. azreena lagi lah. dia dah lupa aku sapa smpai delete aku dr sibling kat FB tu. nevermind :') Faten, kakdila sayangg faten ok :)

form 4, aku rapat dgn sorg abg senior tusyen aku, Tg Mohd Ottheman Shah. kenal time rombongan tusyen naik Bukit Larut. actly time mula kenai aku ingt dia ni cina. after few days, kami mula rapat and i'm crush on him :) family, saudara, atok pon kenal dia ni ok. caring, baik, gentle. family,  yess, semua ada kat dia tapi syg semua ni sekejap jaa :( tahun ni jugak aku rapat dgn kakak senior aku Atikah Zulkipeli. kak ikaa, adila sayangg kak ika sgt sgt. kami bnyak share rahsia. lepas arwah abah dia meninggal laa kami start rapat. kak ika seorg yg sgt kuat and tabah. kami pegi mana mesti sama sama, even tiap hari aku teman dia ponteng tusyen :P hee. dia yg aja aku jd kuat bila kena game ngnlelaki. yeahh, kami superwomen. time dgn kak ika laa ada beberapa makhluk yg dtg ceriakan hidup aku abg Wafi, Ayyad and abe Apis. tp yg kekal smpai sekarang abe Apis jaa. lagi 2 makhluk tu, emm, ntah laa. andd, Ikhwan Syafiq. you are the best brother that I have. thanks abg :) againnn, i got another lil sis. Balqis Husna sayangg. budak kicik ni manja tp dpn aku buat buat ganas. sudahh, tapayah belakon yee. sayangg balqis sangat sangat.

form 5, wiweet ! awal tahun sebagai senior aku dah TER- usya sorg budak form1 ni. Nuraisha Anissa. budak thoburn, suara doremon. myb sbb tu laa aku TER-suka kat dia and she's mine :) Nazliatul Shazwanie, kenal tak budak ni ? alahh, yg suka kutuk TMGS dulu tuu. dia tatau lagi skolah ni hebat ta hebat. dia dok ingt MGS Ipoh dia tuu ja yg hebat kann. sekali nampak aku, dia yg crush aku. hahaha. kann kambeng busukk sayangg. alahh, malu malu na ngaku suka kat akak konon. siap msg lagi. sanggup oo msg num Celcom akak kann. iloveyou sayang. thanks for everything ok. akak hargai sangat apa yg wani dah bg and buat utk akak. heyy ! Faiz Ariffin, the only one boy yg berani dekat ngn aku lepas aku frust dgn segala jate yg penah datang dlm hidup ni. dia ni suka bg aku senyum tiap kali aku bukak FB. dia sgt sweet tapi syg, setakat ni jaa relay kita ok. thanks sbb bnyak tolong sy. sy tak boleh terima awk sbb hati sy ada kat org lain. maaf :'( last but not least, for my TRIO. Alifah Adnan, Afiqah Johari andd sis Eida. iloveyouguyssooooooomuch !!

 tak lupa gengster kelas Sakinah MN, Shazuwa Amira andd Nina Shidi. korg laa tempat aku mengadu siang dan malam tak kira cuaca. aku sayang korg gila punya gila lahh ! kawan kawan lain, student 504 batch 2011. even kita tak berapa rapat tapi kita family kan ? aku tau ramai tak suka aku sbb masa form4 aku ketua kelas yg garang *perasan. tapi ! aku nampak chemistry antara kita semua time Hari Kantin. ingat takk ? bersatu kita teguh bercerai kita roboh. kalo kita tak kejasama dulu, gerai kita tak laa kebaaboom tutup awal kann ! i'll miss you guys !

 ONCE you ENTER to my heart, there are NO such thing that call EXIST :)


I wish I could hug you guys like this in every second I want :')

honestly ,
Adila :)