02 February 2012

nampak takk nampak takkk. mamat atas ni GEDIKKK ! :P
cik Wahab oi, awk tu suka buat sy gila tau. dah laa suka membebel tak tentu pasal macam mak nenek ! kalo gaduh semua dia nak menang. poodah ! dah laa suka kutuk Man Utd then suka kata muka aku ni macam cina ?? tak guna betoi andd bila nampak cina jaa kata aku adik beradik depa. kuangsam ! huhh ! dia tatau muka dia lagi macam apek juai sayo. HAHA ! btw, muka kami sama kann. ehh, tak tak. aku COMEL BANYAK. dulu aku penah cari pasal ngn dia. yelahhh, salah aku sbb salah paham. haha. sampai aku tamau kawan ngan dia dahh laa. yg lawaknyaa, dia pulak yg kena pujuk aku ? tak logik betul. haha ! yg dia ni pulak pandai pelan pelan amik hati aku sampai boleh terima dia balik. cecehhh, terer leteww ! dalam ramai kawan dia ni ja laa yg banyak besaba ngn aku. memang kalo kawan dgn aku, KESABARAN AMAT DIPERLUKAN ! aku suka marah dia sbb aku tau dia takan marah aku balik. bf aku ? tak lahh. sapa mau dia ni. booo ! :P HAHAHAHA. ahhh ! kalo cerita pasai dia ni sampai sudah pon ta habes. nnt lah kalo kau rajin aku cita pasai dia ni lagi yee :D

haa, yg ni pulakk kalo tanya cik Wahab atas tu dia tau laa apa benda ni :D
atok dah selamat operate pagi tadi. Alhamdulillah :) tapi bleeding banyakk ! hmm. tapaa. atok aku kuat. InsyAllah ta jadi apa apa :') td masa pegi ziarah atok, makcik makcik aku ada. dorg tu dah laa tingtong sikit. tambah ada kaklong.. blood pressure atok terus naik sbb dorg ni suka buat lawak tahpapa. sampaikan nurse cakap, atok pnya BP naik so dia kena rehat. nampak sgt nurse tu tujukan utk dorg. dah laa wad atok depan wad sakit mental, ada jugak doctor tu hanta dorg masok sana nnt. haha.